Subject: JetGas OÜ käitamisloa nr OKK-36-18 kehtetuks tunnistamise otsus
From: "Ardi Link" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Keila Linnavalitsus" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 09:38:02 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet annab teada, et tunnistas 
14.01.2025 kehtetuks JetGas OÜ (registrikood 12484782) C-kategooria ohtliku 
ettevõtte käitamisloa nr OKK-36-18 aadressil Harju maakond, Keila linn, 
Paldiski mnt 21. Vastavalt KemS § 31 lõikele 1 edastame Teile teadmiseks 
käitamisloa kehtetuks tunnistamise otsuse nr 1-7/25-011.

Lugupidamisega

	 Ardi Link
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2027 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn